A CO JSME DĚLALI POSLEDNÍ 4 MĚSÍCE???

12.09.2012 19:22

Na starých stránkách byla poslední aktualizace 10.5.2012. Od té doby se toho hodně událo. Takže jen v rychlosti.

Druhé kvalifikační závody do reprezentace - bohužel ani tady se nám nezadařilo a tak tento rok jsme se bohužel nekvalifikovali na žádnou repre akci. Takže máme do příštího roku co zlepšovat.

Mistrovství republiky border collií - joo, kdyby se tak dařilo předchozí víkend :D S Fejsulkoou jsme zaběhly pár čistých běhů a v družstvech spolu s Eliškou Panáčovou a Nyx a Andreou Valentovou s Honey jsme se staly vícemistry republiky border collií v družstvech pro rok 2012. Už se těšíme na příští rok!!

Tábor agility Větřkovice - i tento rok jsem na pozváni Marcely Poláškové a Slávky Podmolové jela instruktorovat na tábor agility do Větřkovic. Jsem strašně ráda, že jsem měla super lidi a trénink byl parádní. A děkuji za Marcele a Slávce za pozvání. Tak příští rok zase!

Moravia Open 3.ročník - tak jako na předchozí dva ročníky tak i letos jsem jela na MO pomáhat a taktéž závodit. Oproti přechozím dvoum ročníkům se nám ale zadařilo a s Fejsulkou jsem se nominovala do sobotního večerního finále, kde běhaly samé agiliťácké celebrity :D Takže jsem byla ráda, že jsem se mezi ně kvalifikovala. 

Ke konci srpna se uskutečnily závody pasení v Budišově nad Budišovkou, kde jsem tradičně pomáhala s organizací a taktéž závodila. Nicméně tyto závody jsou pro mě a Fejsánku prokleté, sice jsme trénovaly a troufám si říct, že jsme natrénováno skutečně měly, avšak jsme vyfasovaly vzpurné ovce, které nám vzaly roha. Kdyby byla Fejsulka více zkušenější, tak by ovečky určitě přivedla, takže máme zase co trénovati. 

 

Pár dní před pasením k nám do Budišova dojela vzácná návštěva z Prahy a to naše kamarádka Julie se Syrijkem (syn Izanky). S Julií a Syrijkem jsme trénovali pasení oveček a samozřejmě i agility. A večer jsme se samozřejmě správně bavili. Tak doufám, že příští rok dáme repete. 

Dále jsme se zúčastnily závodů agility v Suchdole nad Odrou, 2x táborového závodu ve Větřkovicích. Na začátku září jsem spolu s Eliškou Panáčovou pořádala tábor ve Větřkovicích. A tábor musím pochválit, byla tam velmi příjemná atmosféra a o zábavu nebylo nouzi. Příští rok snad bude během prázdnin. Takže případní zájemci sledujte info. 

A poslední akce, které jsme se zúčastnili bylo mistrovství republiky v pasení ovcí v Libhošti, avšak pouze jako diváci až v neděli odpoledne. Stihli jsme však poslední tým Miroslava Koška se psem Glenem, takže jsem viděla jak to má vypadat. Do tohohle máme opravdu hooodně hooodně daleko, takže smekám před vítězi. V Libhošti jsem taky potkala tatínka Face Bada a Sandru. Škoda jen, že jsem neměla Fejsánku sebou.